Рубрики
Новости Украины

Телеканал “Перший незалежний” заблокували після першої ж години ефіру

Телеканал “Перший незалежний”, який придбали працівники підсанкційних телеканалів Тараса Козака “112 Україна”, ZIK та NewsOne, працював у ефірі лише одну годину.

Як передає УНІАН у п’ятницю, 26 лютого, телеканал відключили від супутника, а тепер відключають у кабельних мережах.

Журналісти медіахолдингу Козака знову перейшли на трансляцію в ютуб.

“Перший Незалежний” відключений від мовлення через годину від початку ефіру. Телекомунікаційні кабельні провайдери отримали вимогу від СБУ не надавати жодних послуг телеканалу, незважаючи на офіційні договори і угоди”, – повідомив ведучий телеканалу В’ячеслав Піховшек у ефірі.

На думку керівництва телеканалу, “влада таким чином здійснює тиск на всіх їх партнерів”.

“Ми стверджуємо, що такі дії влади незаконні і будуть оскаржені”, – зазначив Піховшек.

Секретар Ради національної безпеки і оборони України Олексій Данілов сьогодні на брифінгу після засідання РНБО заперечив вплив відомства на це рішення.

“Те, що стосується ситуації з супутниками й іншими речами, це господарські справи тих людей, які цим займаються. Ми до цього не маємо ніякого відношення”, – заявив Данілов.

Телеканал “Перший незалежний” почав мовити о 18:00 за київським часом у п’ятницю, 26 лютого. Він був створений командою співробітників із підсанкційного холдингу Тараса Козака.

Ведучими стали Василь Апасов, Діана Панченко, В’ячеслав Піховшек і Павло Кужеєв.

23 лютого стало відомо, що співробітники медіахолдингу Тараса Козака стали власниками львівського каналу “Перший незалежний”, який до того належав “свободівцю” Роману Любицькому. Інформація про це розміщена в Єдиному державному реєстрі.

Канал має ліцензію на цілодобове супутникове мовлення, видану 2019 року.

Сам Роман Любицький заявив, що не мав жодного стосунку до продажу каналу новоутвореній юридичній особі ТОВ “Медіахолдинг новини”, яку створилисто працівників так званих “каналів Медведчука”.

26 лютого в Єдиному державному реєстрі з’явилася інформація, що керівником ТОВ “Тайм Медіа”, яке продало львівський канал “Перший незалежний” співробітникам “112 Україна”, ZIK та NewsOne, став менеджер медіа групи Тараса Козака Павло Єгоричев.

ТОВ “Медіахолдинг Новини”, яке зараз володіє “Першим незалежним”, створене 18 лютого сотнею працівників цих трьох телеканалів. Розмір внеску до статутного фонду склав 375 тисяч гривень, хоча статутний капітал ТОВ “Медіахолдинг Новини” складає сто гривень.

Як інформувала “Новинарня“, ввечері 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони щодо запровадження санкцій щодо соратника Віктора Медведчука – нардепа від “ОПЗЖ” Тараса Козака та щодо групи телеканалів із “пулу Медведчука”, які транслюють російську пропаганду – “112 Україна”, NewsOne, ZIK. Підставою для цього став закон України “Про санкції” та постанова Верховної Ради від 4 жовтня 2018 року (№9157).
Після 23-ї години оператори кабельних мереж почали відключати трансляцію цих каналів.

3 лютого в посольстві США в Україні заявили, що Штати підтримують Київ щодо протидії “зловмисному впливу Російської Федерації”.

Водночас у Кремлі засудили санкції президента України проти телеканалів з орбіти кума Володимира Путіна, нардепа від “Опозиційної платформи – За життя” Віктора Медведчука.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *